Arhiva Timpul · vizualizezi versiunea clasică a publicației.Mergi la site-ul actual →
economic

Cum se plătește impozitul pe spectacole(1048)

SPIT Constanța reamintește organizatorilor de manifestări artistice, competiţii sportive sau orice altă activitate distractivă, cu caracter permanent sau ocazional că impozitul pe spectacole se achită până pe data de 15, inclusiv, a lunii următoare celei în care se organizează spectacolul.

Până la aceeaşi dată se depune şi „Declaraţia/decont de impunere privind activităţile artistice şi distractive de videotecă/discotecă“ sau „Decont lunar pentru stabilirea impozitului pe spectacole“. La aceste formulare se vor anexa buletinul/cartea de identitate a delegatului/împuternicitului în original şi copie şi delegaţia/împuternicirea în original şi copie.

Precizăm că impozitul pe spectacole se calculează în cote procentuale asupra încasărilor din vânzarea abonamentelor şi biletelor de intrare sau, după caz, în sumă fixă, în cazul videotecilor şi discotecilor, în funcţie de suprafaţa incintei. Acest tip de impozit nu se aplică spectacolelor organizate în scopuri umanitare. 

Articole similare

Arhivă în mod de lectură. Comentariile noi nu mai pot fi trimise din versiunea clasică.

Editorial

Cei patruzeci și cinci!
scris de Florin Dinu
Dacă articolul din 24 iunie l-am intitulat “După douăzeci de ani”, m-am gândit să păstrez linia lui Alexandre Dumas și să con(...)
citeste mai mult

Cele mai noi

Cele mai recente comentarii

  • Dobrogea a ajuns într-un castel din Belgia
  • Se oprește apa în localitățile Murfatlar, Poarta Albă și Galeșu!
  • Erwin Șimșensohn: „Accesibilitatea în artele spectacolului înseamnă asumarea unui teatru deschis!”
  • RAJA anunță lucrări la Stația de Tratare și Pompare Palas, miercuri – 26 august 2026!
  • Trofeele Mamaia Nostalgia, „mai mult” decât muzică la Festivalul Mamaia 2026 Un regal muzical, între Italia și România
Versiunea clasică este disponibilă în mod de lectură; votarea și formularele interactive sunt dezactivate.