Arhiva Timpul · vizualizezi versiunea clasică a publicației.Mergi la site-ul actual →
social
De ce documente aveți nevoie pentru demolarea unei clădiri

De ce documente aveți nevoie pentru demolarea unei clădiri(1055)

Serviciul Public de Impozite şi Taxe (SPIT) Constanţa informează contribuabilii că pentru declararea demolării/distrugerii unei clădiri sunt necesare următoarele documente:

Persoane fizice

1. Formularul tipizat "Declaraţie pentru scoaterea din evidenţă a bunurilor imobile – PF”,
2. Autorizaţia de demolare - original şi copie,
3. Procesul verbal de constatare a demolării/nota de constatare a demolării – original şi copie,
4. Cărţile de identitate/Buletinele de identitate ale proprietarilor – original şi copie,
5. Delegaţia/împuternicirea şi cartea/buletinul de identitate a delegatului/împuternicitului, după caz

Persoane juridice 

1. Formularul tipizat "Declaraţie pentru scoaterea din evidenţă a bunurilor imobile - PJ", 2. Autorizaţia de demolare – original şi copie,
3. Procesul verbal de constatare a demolării/nota de constatare a demolării – original şi copie,
3. Balanţa aferentă lunii în care se înregistrează în contabilitate demolarea imobilului,
4. Buletin/ carte identitate a delegatului/ împuternicitului – original şi copie, delegaţie/ împuternicire – original şi copie.

Declaraţiile pot fi descărcate şi de pe site-ul instituţiei www.spit-ct.ro, secţiunea persoane fizice/persoane juridice – “Documente declarare” – “Impozitul/ taxa pe clădiri”.

Potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, termenul legal pentru depunerea la ghişeele agenţiilor fiscale a declaraţiilor privind demolărea/distrugerea unei clădiri este de 30 de zile de la data demolării/ distrugerii.

Precizăm că, în cazul persoanelor fizice, depunerea peste termen a declaraţiilor se sancţionează cu amendă de la 70 la 279 lei, iar pentru nedepunerea declaraţiilor de la 279 la 696 lei.

În cazul persoanelor juridice, depunerea peste termen a declaraţiilor se sancţionează cu amendă de la 280 la 1116 lei, iar pentru nedepunerea declaraţiilor de la 1116 la 2784 lei. 

Foto: http://www.safetyphoto.co.uk/ 

Articole similare

Arhivă în mod de lectură. Comentariile noi nu mai pot fi trimise din versiunea clasică.

Editorial

Cei patruzeci și cinci!
scris de Florin Dinu
Dacă articolul din 24 iunie l-am intitulat “După douăzeci de ani”, m-am gândit să păstrez linia lui Alexandre Dumas și să con(...)
citeste mai mult

Cele mai noi

Cele mai recente comentarii

  • Dobrogea a ajuns într-un castel din Belgia
  • Se oprește apa în localitățile Murfatlar, Poarta Albă și Galeșu!
  • Erwin Șimșensohn: „Accesibilitatea în artele spectacolului înseamnă asumarea unui teatru deschis!”
  • RAJA anunță lucrări la Stația de Tratare și Pompare Palas, miercuri – 26 august 2026!
  • Trofeele Mamaia Nostalgia, „mai mult” decât muzică la Festivalul Mamaia 2026 Un regal muzical, între Italia și România
Versiunea clasică este disponibilă în mod de lectură; votarea și formularele interactive sunt dezactivate.